hey kamu…

apa kabar? harap kalian baik-baik saja. So, ini akan jadi post pertama dariku di blog pohon bintang (Blog  yg keberapa aku pun tak pasti, maklum lah banyak sgt nak pilih dan explore). Aku harap, kali ni aku akan aktif menulis dan contribute apa yg di otakku  nih. Banyak yg mau aku share sama teman2 semua, masalahnya, hidup kadang kusut, on the race dan chaos, jadi data2 dan info2 yg aku buat research tentang arts & community atau observasi2 aku tentang isu semasa yg buatku tertarik utk diberi respond (etc) masih dalam  keadaan huru-hara@pending!

hidupku = beautiful mess …seperti—“picking up trash in dresses :)”

Tapi ini tetap hidup yg harus disyukuri dan dinikmati… ada temanku yg pintar (juga sexy) bilang kepadaku saat aku mengeluh resah kepadanya:

pikiran kacau sekalipun, mesti diberi tempat. agar hidup kita menjadi lbh gila. lebih berwarna…

dan yah, tulisan2 disini, dalam erti kata lain hanya sebuah calit-calit warna, ada warna2 panas, warna sejuk dan juga warna kelabu. Dan dari warna2 warna yg ada, boleh juga teman2 mencipta warna-warna yg sendiri… Bagi saya, setiap org  jika bancuh warna pasti tidak akan dapat warna yg sama, mungkin sama tapi tidak serupa hasilnya seperti warna yg di cetak dari mesin. Jadi ayo kita berdiskusi dan tukar-tukar pendapat ( bancuh& mencipta warna-warna baru)